۱۳۹۶ آبان ۷, یکشنبه

هشتگ من سانسورچی چیست؟

هشتگ من سانسورچی چیست؟ : هشتگ ابزار تگ گذاری در دنیای شبکه های اجتماعی است که افراد برای پیدا کردن محتواها در پست های خود قرار میدهند. یکی از هشتگ های معروف هشتگ من سانسورچی هستم است که در این مقاله به بررسی این هشتگ مشهور خواهیم پرداخت با ما همراه باشید تا در مورد هشتگ

هشتگ من سانسورچی

هشتگ من سانسورچی چیست؟در فضای مجازی هشتگی تحت عنوان “هشتگ سانسورچی” وجود دارد که کاربران در آن به کارهای که عرف آن را غیرمجاز می دادند اعتراض می نمایند. در واقع این گونه هشتگ به عنوان نوعی حرکت اعتراضی می باشد که برای دهن بینی و تغییر رفتارها بر پایه قضاوت دیگران می باشد.

دستگاه ردیاب یا جی پی اس در واقع یک نوع دریافت کننده است که در ارتباط با ماهواره های داخل جو زمین موقعیت شما را مشخص می کند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...