۱۳۹۶ مهر ۲۷, پنجشنبه

گوشی های جدید نوکیا

گوشی جدید ۳۳۱۰ نوکیا : یکی دیگر از برندهای تولید کننده گوشی های همراه نوکیا است . نوکیا از جمله برندهای قدیمی گوشی همراه می باشد و معمولا از شنیدن نام نوکیا خاطره های گذشته در ذهن ما زنده می شود.در گذشته گوشی های کلاسیک با برند نوکیا وجود داشت که شاید کمتر کسی تجربه

گوشی جدید ۳۳۱۰ نوکیا : یکی دیگر از برندهای تولید کننده گوشی های همراه نوکیا است . نوکیا از جمله برندهای قدیمی گوشی همراه می باشد و معمولا از شنیدن نام نوکیا خاطره های گذشته در ذهن ما زنده می شود.در گذشته گوشی های کلاسیک با برند نوکیا وجود داشت که شاید کمتر کسی تجربه استفاده از آنها را نداشته باشد.

 نوکیا

یکی از گوشی های جدید نوکیا با عنوان ” ۳۳۱۰ نسخه‌ی ۲۰۱۷ دو سیم‌کارت” می باشد که نوکیا برای صفحه کلید این گوشی طراحی ویژه را قرار داده است.کاربران می توانند با این گوشی نوکیا به راحتی به نوشتن پیامک و ارسال آن بپردازند و البته نمایشگر ۲.۴‌اینچی این گوشی با بهره گیری از فناوری TFT و همچنین نوع ال سی دی چشم شما را زیادی خسته نخواهد کرد.

یکی از ویژگی های مهمی که نباید در مورد این گوشی فراموش نکنیم پشتیبانی از دو سیم کارت است که کاربران می توانند سیم کارت ها را در سایز مایکرو در درون شیاهای ۳۳۱۰ بگذارند و از آنها استفاده کنند. البته لازم است بدانید که پشتیبانی از سیم کارت ها تنها از شبکه‌ی G‌۲  صورت می گیرد و به دیگر شبکه های اینترنت دسترسی وجود ندارد.

از نظر دوربین مانند دیگر گوشی های کلاسیک ، دوربین سلفی وجود ندارد و تنها برای دوربین اصلی این گوشی نوکیا از سنسور ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است البته قابلیت فیلم برداری با این دوربین نیز وجود دارد و همچنین مجهز به فلش LED است.

برخی دیگر از ویژگی های این گوشی که به عنوان راه های ارتباطی محسوب می شوند شامل EDGE، بلوتوث نسخه‌ی ۳.۰ و رادیو FM می باشد.

شما زمانی که یکبار باتری گوشی را به صورت کامل شارژ کنید می توانید مدت ۲۲ ساعت به مکالمه بپردازید ،باتری ۳۳۱۰ نوکیا لیتیوم‌یونی با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.

قیمت ۳۳۱۰ نسخه‌ی ۲۰۱۷ دو سیم‌کارت

در خرید جی پی اس می بایست علاوه بر معیار قیمت به امکاناتی که آن دسته به شما ارائه می کند توجه داشته باشید.


هم اکنون در برخی از فروشگاههای معتبر فروش گوشی همراه ، این مدل گوشی نوکیا با قیمت حدود۲۵۰.۰۰۰هزار تومان بفروش می رسد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...