۱۳۹۶ مهر ۳۰, یکشنبه

افزایش ارزش مالی بیت کوین

ارزش مالی بیت کوین : بر اساس گزارش های منتشر شده گویا امروز ارزش مالی پول رمزنگاری شده ی بیت کوین به ۶۰۰۰ دلار آمریکا رسید و گویا خالق این پول رمزنگاری شده، ساتوشی ناکاموتو، بسیار بیش از حد این پول را ثروتمند ساخته است! بیت کوین در ابتدا که معرفی شد، تنها ۱۰۰۰ دلار بود

ارزش مالی بیت کوین : بر اساس گزارش های منتشر شده گویا امروز ارزش مالی پول رمزنگاری شده ی بیت کوین به ۶۰۰۰ دلار آمریکا رسید و گویا خالق این پول رمزنگاری شده، ساتوشی ناکاموتو، بسیار بیش از حد این پول را ثروتمند ساخته است! بیت کوین در ابتدا که معرفی شد، تنها ۱۰۰۰ دلار بود و زمان معرفی این پول رمزنگاری شده در ماه ژانویه ی سال ۲۰۱۷ میلادی بود.

اکنون نیز با عبور از مرز ۶۰۰۰ دلار بسیاری از افراد معتقدند که بیت کوین تنها یک حقه می باشد ولی اکنون سرمایه گذاران چنین اعتقادی ندارند!. ارزش این ارز رمزنگاری شده کماکان ناپایدار می باشد و تنها کسی که از فروش بیت کوین سود می برد خالق این پول یعنی ساتوشی ناکاموتو می باشد که در حال حاضر نیز دارای ۹۸۰۰۰۰ هزار بیت کوین بوده و ارزش آن چیزی حدود ۵.۹ میلیارد دلار تخمین زده شده است. ایشان ۲۴۹امین فرد ثروتمند جهان شناخته شده اند.

حتما مطالعه کنید: گرانترین پول دنیا بیت کوین در ایران

در صورتی که ردیاب مجهز به آهنربا تهیه کنید می توانید آن را بدون نیاز به پنهان سازی به هر شی فلزی مانند خودرو متصل کنید تا محدودیتی از نظر نصب آن نداشته باشید.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین راهکار برای رفع سردرد

درمان خانگی سردرد :  سردرد جز یکی از مشکلاتی است که می تواند برای هر کدام از ما پدید بیاید و زندگیمان را درهم برهم کندگاه سردرد به کمی سخ...